Bokmal, är det så dom kallas?

Ni kan inte ana vad jag har gjort hela dagen idag... Eller jo, det kan ni nog men dom som känner mig skulle aldrig kunna mahaha!

Iallafall har jag läst en bok hela dagen idag, vilken är otroligt för att vara jag. Jag läser nämligen aldrig, jag hatar det! Det är så sjukt tråkigt och tar sån tid! Man bara sitter där lixom! Men nu är det så här att jag fick twilight boken i julklapp o bestämde mig för att läsa den, trotts att jag sett filmen, men den var riktigt awesome faktiskt! Och jag är fast....



Postat av: Du vet vem..

Blogga istället för att sitta hemma och bokmala... Vad hade du tänkt att jag skulle läsa när du aldrig uppdaterar va va va va va!!? :**

2011-12-31 @ 10:44:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!